Webinaarin eväillä Kantaan
Diarium toteutti viime syksynä pienyrittäjille suunnatun Kantaan liittymisen konsultointi- ja koulutuspaketin ensimmäisen kerran webinaarina. Pilottihanke on saanut paljon positiivista palautetta.”Tavoitteena on tarjota asiakkaillemme tarvittava ohjaus Kantaan liittymiseen. Lisäksi koulutamme osallistujat Diariumin Kanta-toimintojen käyttöön”, Markus Hiltunen Diariumin asiakaspalvelusta kertoo.Asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan mukana olleet olivat 100-prosenttisesti tyytyväisiä toteutukseen.
Kanta-liittymiswebinaari on paketti, johon sisältyy kaksi noin tunnin mittaista webinaaria, käyttöönottokoe ja koulutusvideo Kanta-toiminnoista. Ensimmäinen webinaari käsittelee Kantaan liittymisprosessia, toinen keskittyy Kanta-toimintojen käyttämiseen, eli kouluttaa osallistujaa myös Diariumin käyttöön.”Koulutus päättyy osallistujan tekemään käyttöönottokokeeseen, jonka jälkeen päästään liittymään kantaan”, Hiltunen kertoo.Yksisuuntaisen koulutuksen lisäksi käyttäjillä on WhatsApp-viestiryhmä käytettävissä koko liittymisprosessin ajan. Pilotissa mukana olleet tykkäsivätkin siitä, että ryhmästä sai nopeasti vastauksia mieleen tulleisiin kysymyksiin.FysioClinic Vaasan fysioterapeutti Teresa Mukari piti koulutusta hyvänä.”En ollut valmistautunut Kantaan ennen koulutusta. Koulutus oli hyvä, eikä ongelmia ole toistaiseksi ollut.”Onnistunut pilotti johti siihen, että jatkossa Diariumin pääliittymismalli Kantaan on webinaari. Niitä pidetään kevään aikana neljä. Ensimmäinen alkaa tammikuussa.Kevään Webinaarien aikataulun näet täältä: https://www.diarium.fi/hinnat-ja-tilaus/kanta-webinaari, joten varmista paikkasi ja liittymisesi Kantaan kevään 2019 aikana.Lisätietoa antaa Diarium-asiakaspalvelu https://www.diarium.fi/yhteystiedot