Teemme todella hienoa työtä!
Terapia-alan ammattilaiset tekevät todella tärkeää työtä. Arjen kiireessä se voi joskus unohtua. Eräs haastattelemani fysioterapeutti kertoi juuri kirjoittaneensa palvelukuvauksen ja taas kerran tajunneensa, miten hienoa työtä itse asiassa on tekemässä. ”Me kuntoutamme. Me palautamme ihmisen toimintakyvyn takaisin esimerkiksi onnettomuuden jälkeen. Vanhuksilla autamme pitämään toimintakykyä yllä. Me teemme ihmeitä! Se on hyvä muistaa silloin, jos tulee liukuhihnafiilis.”Otsikon hyvän työn tekijöihin sisällytän myös Diariumin. Olemme omalta osaltamme auttamassa teitä terapeutteja, helpottamassa päivittäisiä rutiineja.
Valtavasti hyväntuulisia kohtaamisiaD100-kampanjassa on nyt esitelty 100 terapia-alan yritystä. Se on valtava määrä iloisia ja hyväntuulisia kohtaamisia.
”Diarium100 -markkinointikampanjan idea syntyi vuonna 2017, jolloin juhlittiin satavuotiasta Suomea. Halusimme toteuttaa omaa markkinointiamme siten, että myös olemassa olevat asiakkaamme hyötyvät panostuksistamme. Artikkeleissa esittelimme asiakkaidemme toimintaa ja tarjosimme tuotetun sisällön myös asiakasyritysten käyttöön. Asiakkaamme innostuivatkin hienosti jakamaan sisältöä omissa verkostoissaan”, FNS:n varatoimitusjohtaja Olli Venemies sanoo.Google-analytiikan mukaan kolme luetuinta artikkelia olivat Hippo Terapiaklinikka on kasvanut huimaa vauhtia, Fysioterapiaa iloisella otteella ja Kasvuyrityksessä uskalletaan kokeilla uutta.Ensimmäiset artikkelit julkaistiin syksyllä 2017, viimeisin kesäkuun lopussa 2019.”Artikkelit ovat olleet suosittuja. Ja se on mukavaa, että vanhojakin artikkeleita luetaan edelleen”, Venemies sanoo.
Terapeuteista huokuu ammattitaitoValtaosassa näistä yrityksistä kävin paikan päällä, osaa haastattelin puhelimitse tai sähköpostitse.Ensimmäinen huomio on, että terapeuteiksi päätyvät ihmiset ovat ihan omanlaisiaan: erittäin positiivisia ja ystävällisiä. Empatia ja sympatia huokuu jokaisesta, samoin vahva ammattitaito.Sarjassa haastateltiin hyvin erikokoisia yrityksiä. Joukkoon mahtuu niitä yrittäjiä, jotka työllistävät vain itsensä, samoin kuin niitä, joilla on vahva yrittäjän asenne ja kiivas kasvuvauhti päällä. Hyvä niin, kaikkia tarvitaan.Kampanjan kautta saimme myös itse hyvän läpileikkauksen asiakkaidemme arjesta.”Opimme asiakkaistamme taas hiukan lisää. Tämä oppi auttaa meitä kehittämään Diarium-tuotteesta entistäkin paremman. Artikkelisarja oli mielenkiintoinen myös siksi, että sen kautta pääsimme tutustumaan tarkemmin erikokoisten ja eri toimialoilla toimivien asiakasyritysten arkeen”, Venemies sanoo.Harkitaanko teilläkin Diariumin käyttöönottoa? Varaa aika esittelylle täältä.