Tarjoa parempi terapiakokemus Nordhealth Connect -palvelun avulla
Nordhealth Connect on terapia-alojen toimijoiden käyttöön suunniteltu asiakasportaali, jonka avulla terapeutti voi kommunikoida turvallisesti asiakkaidensa kanssa. Palvelu mahdollistaa kuntoutuksen toteutuksen etänä ajasta ja paikasta riippumatta.
Asiakas tunnistetaan palveluun rekisteröitymisen yhteydessä. Vahva tunnistus tapahtuu verkkopankkitunnusten tai mobiilivarmenteen avulla. Asiantuntija voi tunnistaa asiakkaan myös perinteisesti vastaanottokäynnin yhteydessä ja tällöin käyttäjätunnus voidaan luoda ilman vahvaa tunnistusta. Palvelu veloitetaan käytön mukaan ja vahvan tunnistuksen hinta on 0,20 € / tunnistus.
Viestit
Näytä lisätietoa
Sulje
Viestien avulla asiakas ja asiantuntija voivat kommunikoida keskenään turvallisesti. Viesteihin voidaan liittää kuvia, videoita, liitetiedostoja tai lomakkeiden täyttöpyyntöjä.
Lomakkeet
Näytä lisätietoa
Sulje
Sähköiset lomakkeet helpottavat tiedon keräämistä asiakkailta. Lomakkeet voivat olla esimerkiksi esitietolomakkeita, riskitekijäkyselyitä, toimintakykymittareita tai kipumittareita. Lomakkeita voi laatia helppokäyttöisen editorin avulla ja kaava-toiminto laskee pisteet automaattisesti.
API-rajapinta
Näytä lisätietoa
Sulje
API-rajapinnan ansiosta palvelu voidaan integroida yrityksen muihin tietojärjestelmiin, kuten potilastietojärjestelmään. Integraatio mahdollistaa kirjautumisen asiointipalveluun toisen tietojärjestelmän tunnuksilla. Toinen järjestelmä voi myös hakea asiointipalvelusta tietoa rajapinnan kautta ja esittää sitä järjestelmän käyttöliittymissä.
Videoneuvottelu
Näytä lisätietoa
Sulje
Videoneuvottelu tarkoittaa reaaliaikaista etäyhteyttä asiantuntijan ja asiakkaan välillä. Videopuhelu voi korvata perinteisen vastaanottokäynnin ja tällöin kustannussäästöt ovat merkittäviä. Videopuheluiden hinta on Pro-käyttäjille 0,02 € / minuutti (alv 0%). Premium-version käyttäjille ominaisuus sisältyy palvelun kuukausimaksuun.
Harjoitteet
Näytä lisätietoa
Sulje
Harjoitteet ovat kuvia, videoita ja tekstiä sisältäviä tehtäviä, joita voi välittää asiakkaille palvelun kautta viestien tai kalenterin avulla. Omaan harjoitekirjastoon voi luoda uusia harjoitteita esimerkiksi puhelimen kameraa hyödyntäen.
Suunnittelutyökalu
Näytä lisätietoa
Sulje
Asiantuntijan näkymä suunnittelutyökaluun on kalenteri, johon voi aikatauluttaa harjoitteita, lomakkeiden täyttöpyyntöjä, kursseja ja viestejä. Asiantuntijan laatima suunnitelma esitetään asiakkaalle aikajanan avulla, josta voi seurata tulevia tapahtumia ja kuitata niitä valmiiksi.
Kurssit
Näytä lisätietoa
Sulje
Palvelun kautta asiakkaille voidaan jakaa digitaalista sisältöä verkkokurssien muodossa. Kursseja voi hyödyntää asioiden havainnollistamisessa tai koulutuksessa. Toiminnallisuuden avulla on mahdollista kehittää uusia lisämaksullisia digitaalisia tuotteita ja palveluita.
Raportit
Näytä lisätietoa
Sulje
Raportit mahdollistavat lomaketäyttöjen arvojen yhteenvedon joko yksilö- tai massaraporttina. Raporttien tietoja voi viedä CSV- ja PDF-muotoon tai lähettää kaavion asiakkaalle viestin liitteenä. Raportteja voi hyödyntää esimerkiksi hoidon vaikuttavuuden seurannassa.
Dokumentit & allekirjoitus
Näytä lisätietoa
Sulje
Dokumenteissa voit luoda yrityksen dokumenttipankin josta voit jakaa asiakkaille tarvittavat asiakirjat sekä pyytää niihin sähköisen allekirjoituksen. Tarvittaessa voit myös lähettää asiakkaille suoraan henkilökohtaisia dokumentteja. Sähköinen allekirjoitus on maksullinen lisäominaisuus ja sen hinta on 1,20 € / allekirjoitus.
Asiakkaamme kertovat
Vahva tunnistautuminen on tärkeä ominaisuus Aatokselle. Sen avulla he pystyvät luotettavasti tunnistamaan asiakkaat ilman käyntiä vastaanotolla. Yritys tarjoaa Etäensikäynti-palvelua, jonka he ovat toteuttaneet Nordhealth Connectin ja videoneuvottelun avulla.
Johanna Lampinen
Toimistopäällikkö
Elina on hyödyntänyt palvelua esimerkiksi niin, että hän täyttää erilaisia lomakkeita tai käy kuntoutuspalautteen läpi yhdessä asiakkaan kanssa. Se onnistuu videopuhelussa kätevästi näytönjako-ominaisuuden avulla. Asiakkaat täyttävät Connectissa myös esimerkiksi esitietolomakkeen ja miettivät omia jakson tavoitteita. Kela vaatii, että kuntoutusasiakkailta mitataan elämänlaatua ja tämä onnistuu RAND36 sekä WHOQOL-BREF elämänlaatumittareilla.
Elina Ruotsala
Fysio- ja ratsastusterapeutti
Kunnonpaikassa palvelua käytetään etätapaamisten toteuttamiseen, yhteyden pitämiseen asiakkaisiin käyntien välillä ja lisäksi myös avokuntoutuksessa. Valitsimme Nordhealth Connectin, koska sen käyttöönottaminen oli tosi vaivatonta ja hinta oli hyvä. Saimme ohjelman käyttöön oikeastaan samana päivänä kuin teimme hankintapäätöksen.
Krista Saha
Hankepäällikkö
Klikkaamalla "Hyväksy kaikki evästeet", suostut evästeiden tallentamiseen laitteellasi sivuston käytön parantamiseksi, käytön analysoimiseksi sekä markkinointimme tehostamiseksi. Lue lisää evästepolitiikastamme.